• Skip til indhold
  • Gå direkte til primær sidebar
  • Gå direkte til footer

TIMESAFE

et værktøj til bedre drift

  • TIMESAFE
    • Om os
  • Produkter
    • HelpDesk
    • Brand & DKV
    • Tjek ind / Tjek ud
    • Fagmoduler
    • Varme, ventilation & indeklima
    • Retailpakken
  • Cases
  • Demo
  • Kunder
  • Bæredygtighed
  • Kontakt
  • Login

Steen Olsen / 20. december 2022

Salling Group vælger TIMESAFE til Asset Management i alle kæder

Salling Group vælger TIMESAFE til Asset Management på tværs af detailkæder

Salling Group har valgt at udvide det eksisterende samarbejde med TIMESAFE til at inkludere alle kæder i koncernen. Det vil sige, at det nuværende setup i Netto suppleres med føtex, Bilka, Salling, Carl’s Jr, Fætter BR og Basalt kæderne – i alt ca. 700 danske butikker – og med opstart januar 2023.

Baggrunden for aftalen skal findes i det projekt, der har været afviklet i Netto i løbet af 2022. Her har en bred række af Netto’s serviceleverandører QR-kode opmærket, anlægsregistreret, serviceret og tilstandsvurderet alle ventilations- og køleanlæg via TIMESAFE. Og det nye datagrundlag giver og viser allerede nye muligheder. Blandt andet endnu bedre planlægning af fremtidige investeringer, energitiltag m.v., men også udtræk af f.eks. filterlister på ventilationsanlæg, kølemiddel til køleanlæggene osv. til brug i driften i hverdagen.

Implementering i flere tempi

TIMESAFE implementeres i løbet af de kommende år. Det der står først for er hele brandområdet, hvor der er kraftigt skærpede krav til eftersyn og dokumentation heraf. Senere hen følger Retailpakken på tværs af kæderne. Retailpakken er en række andre relevante anlægstyper, som alle eller de fleste butikker har – ventilation, køl, porte m.v. I Netto fortsætter arbejdet med service, drift og vedligehold af de knap 14.000 allerede oprettede ventilations- og køleanlæg selvfølgelig ufortrødent.

Det bliver BR18 Brandpakken fra TIMESAFE, der udgør grundlaget for at håndtere brandområdet.

Vi udviklede oprindeligt BR18 Brandpakken med Thomas Bredbjerg fra Elgiganten og sidenhen også Charlie Kragdahl fra Coop på egenkontroldelen, og jeg synes det er super tilfredsstillende, at vi i fællesskab har lavet en løsning, som mange andre og nu også Salling Group kan se værdien i”, siger Steen Olsen, Direktør i TIMESAFE.

Opstartsmødet er afholdt, den tekniske implementering er i fuld sving og vi ser frem til et godt og fremadskuende samarbejde med resten af Salling Group formaterne.

Skrevet i: Digitalisering, Generelt Tags: Asset Management, Brand, Digitalisering, DKV, Salling Group

Steen Olsen

Jeg er på evig jagt efter de næste forbedringer af vores platform og vores kunders forbedrede værdi af TIMESAFE. Grundlægger og partner i TIMESAFE. Du er altid velkommen til at kontakte mig.

Primær Sidebar

Hør mere om TIMESAFE

Klik her for at læse mere, book en gratis demo eller få os til at kontakte dig:
Felter markeret med en * skal udfyldes.

  • Angiv en gyldig e-mailadresse!.
  • Indtast i format: +4570605056.
  • Udfyld venligst de påkrævede felter.
  • Tak fordi du skriver til os!
  • Fejl, beskeden blev ikke sendt.

Footer

Kontakt

TIMESAFE ApS
Stagehøjvej 27
DK-8600 Silkeborg
Tlf. 70605056
[email protected]
CVR: 36470054

Om TIMESAFE

TIMESAFE er et værktøj til håndtering af serviceydelser i byggeri og ejendomsdrift. Vi leverer løsninger inden for Asset Management, Facility Management og Service Management, som hjælper med at optimere driften af bygninger, tekniske anlæg og installationer. Brug TIMESAFE til styring af jeres servicekontrakter, brandeftersyn, energioptimering og dokumentation af vedligeholdelsesopgaver.

TIMESAFE er vinder af Gazelleprisen 2021

TIMESAFE er vinder af Gazelleprisen 2020

TIMESAFE er medlem af Proptech Denmark


IngenCO2

© 2025 TIMESAFE ApS · 70605056 · [email protected] · Book en demo