Hos TIMESAFE tilbyder vi både færdige og skræddersyede digitale løsninger, der optimerer arbejdsgange og produktivitet i hverdagen – og som samtidig sikrer jer en bedre forretning på forskellig vis. Med en dyb forståelse for unikke udfordringer i forskellige brancher, tilbyder vi et bredt udvalg af produkter, designet til at gøre jeres arbejdsdag nemmere og mere effektiv.
Køreklar løsninger – kom hurtigt og nemt igang
Vores boksede og køreklar løsninger gør det nemt for jeres organisation at komme igang med at bruge TIMESAFE og få endnu bedre styr på overblikket, hverdagens opgaver og udvikling af jeres forretning. Alle boksede løsninger er udviklet i tæt samarbejde med kunder, der selv bruger dem og udvikles fortsat i tæt samarbejde. Det tager typisk blot få timer at sætte en løsning op, hvorefter I kan tage den i bruge – og få værdi og afkast med det samme.
Bliv klogere på vores Fagmoduler her.
-
BR18 Brandpakken
En samlet løsning, der hjælper jer med at overholde mange af de brandkrav Bygningsreglementet eller jeres DKV plan stiller til jer. Løsningen er en enkel og struktureret måde at planlægge, styre, udføre og dokumentere egenkontroller, service og inspektion og samler automatisk det hele i en logbog for jer. -
Retailpakken
Retailpakken er en samling af alle de løsninger, som vores retailkunder bruger tilsammen – eksempelvis styring af service, brandeftersyn, asset management, tilstandsvurdering og en masse andet. Retailpakken gør det muligt for jer, at komme igang med det samme. -
HelpDesk
Nem indmelding af store og små opgaver fra brugerne af jeres bygninger. HelpDesk er en der forbedrer servicen for brugerne og som samtidig gør det nemmere at få samlet overblikket over jeres opgaver og udførslen af dem, hvad enten det er jer selv eller eksterne leverandører, der skal på sagen. -
Enkel digital aflevering
Flere af vores kunder bruger TIMESAFE i forbindelse med aflevering af nye bygninger, så de overgår nemmere fra byggeri til drift. Med TIMESAFE som bindeled kommer data fra leverandørerne ind i TIMESAFE, så I kan overgå smertefrit til driften, finde relevant dokumentation, opretholde garantier m.v.
Ud over de færdige og køreklar løsninger har I selvfølgelig også mulighed for at lave jeres helt egne løsninger præcis som I ønsker at de skal være.
TIMESAFE for Enterprise
TIMESAFE for Enterprise er muligheden til større virksomheder, der søger en robust og fleksibel platform, der kan tilpasses specifikke behov og krav, hvor datastruktur og datavaliditet er et fokusområde og ikke mindst, hvor kvalificeret sparring omkring data, dataanvendelse, digitaliseringsprocesser ofte er en del af samarbejdet, så de ønskede forretningsmæssige mål og forandringer kommer i mål.
Der er mange facetter og forhold, der følger med når I ønsker at skabe forretningsmæssige forandringer og gevinster gennem digitalisering i jeres større organisation. Vores sparring er ofte både i forhold til helt lavpraktiske og konkrete løsninger, som det er i forhold til forankringsprojekter, ændrede vaner i organisationen og til de overordnede forretningsmæssige KPI’er og stragegiske målsætninger.
Selv om vores typiske Enterprise kunde har en stor bygnings- eller m2-mæssig volumen, der spænder helt op til mange tusinde bygninger, så er og bør det i sidste ende være jeres forretningsmæssige målsætninger, der skal gøre udgangspunktet for et Enterprise samarbejde med os og ikke jeres volumen.
Kontakt gerne CEO Steen Olsen på 20908257 eller [email protected] for at høre mere.