Nemmere og mere enkelt kan det ikke gøres
TIMESAFE er et samarbejdsværktøj, der på enkel, effektiv og logisk vis giver store bygningsejere, rådgivere og serviceleverandører overblik, levende data og bedre samarbejde. TIMESAFE håndterer i dag mere end 100 forskellige slags tekniske anlæg og installationer “ud af boksen”, som gør det muligt for nye kunder at komme igang på bogstavelig talt 2 minutter.
Samarbejder kan være alt fra service af tekniske anlæg til energi screening, indkøbs- og udbudsprojekter eller helt andre former for samarbejde. For at gøre TIMESAFE så enkelt og effektivt som muligt, tager vi det bedste fra service management, teknisk facility management, asset management og service desk værktøjer og binder det hele sammen i ét enkelt, men stærkt og relevant værktøj.
TIMESAFE kan anvendes af alle, men benyttes primært af større organisationer, hvor overblik er en daglig udfordringer og hvor der bruges mange penge på teknisk service. Her fungerer TIMESAFE som det centrale digitale værktøj, der giver og vedligeholder overblikket, styrer processerne og dokumenterer, at service sker rettidigt og i henhold til indgåede serviceaftaler – typisk med eksterne leverandører. Uden et samlet og opdateret overblik, er det i praksis en umulighed – og TIMESAFE er den stærke og enkle løsning.
Et overblik over en organisations tekniske anlæg er en forudsætning for at kunne optimere en central eller decentral ejendomsdrift. Med overblikket kommer mulighederne for at foretage analyser, igangsætte konkrete tiltag, forbedre arbejdsprocesser og opnå besparelser. Alt det får vi med TIMESAFE.
Lars Thygesen, Faglig Leder, Energi & Teknik, Silkeborg Kommune
Få en gratis demo gennemgang
Lyder TIMESAFE interessant, så få en gratis og uforpligtende gennemgang og bliv klogere på, om vores værktøj måske er det, der kan indfri jeres ønsker og behov. Vi kan både mødes fysisk hos jer eller afholde et webmøde – det er op til dig.