Nemmere og mere enkelt kan det ikke gøres
TIMESAFE er et samarbejdsværktøj, der på enkel, effektiv og logisk vis giver store bygningsejere, rådgivere og serviceleverandører overblik, levende data og bedre samarbejde. TIMESAFE håndterer i dag mere end 200 forskellige slags tekniske anlæg og installationer “ud af boksen”, som gør det muligt for nye kunder at komme igang på bogstavelig talt 2 minutter.
Samarbejder kan være alt fra service af tekniske anlæg til energi screening, indkøbs- og udbudsprojekter eller helt andre former for samarbejde. For at gøre TIMESAFE så enkelt og effektivt som muligt, tager vi det bedste fra service management, teknisk facility management, asset management og service desk værktøjer og binder det hele sammen i ét enkelt, men stærkt og relevant værktøj.
Tekniske områder i TIMESAFE
TIMESAFE bruges i dag til at håndtere alle fagområder indenfor teknisk bygningsdrift. De største områder er ventilation, køl og andre store energislugere og hele brandområdet.
Fagområderne videreudvikles løbende i takt med kunders ønsker, nye krav i markedet, ændret lovgivning eller andre relevante forhold. Alle løsninger kan anvendes uden videre, men det betyder ikke, at alle fagområder skal tages i brug på én gang. Vi anbefaler vores kunder at lave en prioriteret tilgang og vi sparer gerne omkring best practise i forhold til løbende at få styr på en stadigt større del af virksomhedens anlægsportefølje.
Hvilke virksomheder kan få gavn af TIMESAFE?
Bygningsejere
TIMESAFE anvendes både af bygningsejere og af servicevirksomheder landet over. For bygningsejere bruges TIMESAFE til at skabe og vedligeholde overblikket over porteføljen af (primært) tekniske anlæg, planlagt og akut drift og vedligehold, dokumentation for (lovpligtige) eftersyn, udtræk til udbud af servicekontrakter, energioptimering m.v. og ikke mindst til at forenkle og styrke samarbejdet med deres mange leverandører. Løsninger kan designes til unikke behov, men TIMESAFE rummer også stærke nicheløsninger, som f.eks. BR18 Brandpakken, der gør det muligt for bygningsejere at planlægge, udføre og dokumentere de lovpligtige eftersynskrav, som Bygningsreglementet foreskriver.
Servicevirksomheder
TIMESAFE anvendes også af servicevirksomheder, der ønsker at kombinere et godt hverdagsværktøj for serviceledere og servicekoordinatorer på kontoret med de mange udkørende teknikere i markedet. Med TIMESAFE opbygger servicevirksomheder også det overblik, der gør at de kan effektivisere arbejdsprocesser markant (ofte 20 – 50%!), dele data og styrke samarbejdet med deres kunder, dokumentere udførslen af deres opgaver på enkel vis.
Generel anvendelse
På bygningsejersiden anvendes TIMESAFE primært af større organisationer, hvor overblik er en daglig udfordringer og hvor der bruges mange penge på teknisk service. Her fungerer TIMESAFE som det centrale digitale værktøj, der giver og vedligeholder overblikket, styrer processerne og dokumenterer, at service sker rettidigt og i henhold til indgåede serviceaftaler – typisk med eksterne leverandører.
På leverandørsiden spænder virksomhederne fra enkeltmandsvirksomheden til Danmarks største virksomheder. TIMESAFE anvendes bredt indenfor alle aspekter af teknisk bygningsdrift, men indeholder også specialiserede løsninger, der kan anvendes “ud af boksen”. Eksempelvis er det muligt at servicere ventilationsanlæg i henhold til VENT-ordningen.
Få en gratis demo gennemgang
Et overblik over en organisations tekniske anlæg er en forudsætning for at kunne optimere en central eller decentral ejendomsdrift. Med overblikket kommer mulighederne for at foretage analyser, igangsætte konkrete tiltag, forbedre arbejdsprocesser og opnå besparelser. Alt det får vi med TIMESAFE.
Lars Thygesen, Faglig Leder, Energi & Teknik, Silkeborg Kommune
Lyder TIMESAFE interessant, så få en gratis og uforpligtende gennemgang og bliv klogere på, om vores værktøj måske er det, der kan indfri jeres ønsker og behov. Vi kan både mødes fysisk hos jer eller afholde et webmøde – det er op til dig.