• Skip til indhold
  • Gå direkte til primær sidebar
  • Gå direkte til footer

TIMESAFE

Samarbejde - enkelt, effektivt og relevant

  • TIMESAFE
    • Trygheds- og sikkerhedskoncept
    • Download TIMESAFE QR Code scanner
  • Job
    • Projektleder med fokus på kundeudvikling
    • Senior PHP udvikler / DevOps’er
  • Kunder
  • Cases & nyheder
    • Fra brandslukning til forebyggelse med rottebekæmpelse
    • CASE: Ét skridt foran energiledelsen i Odder Kommune
    • VENT-Basis og VENT+ energitjek kan nu håndteres via TIMESAFE
    • TIMESAFE optaget i Scale-Up Denmark’s vækstprogram
    • CASE: Altid opdaterede data, bedre samarbejde og større transparens
    • CASE: SEAS-NVE kobler energimærkning med TIMESAFE
  • Demo
  • Om os
    • Kontakt
    • Baggrund og behov
  • Login

Få bedre overblik og drift af de tekniske anlæg

TIMESAFE er et samarbejdsværktøj for service og vedligehold af tekniske anlæg

Nemmere og mere enkelt kan det ikke gøres

TIMESAFE er et samarbejdsværktøj, der på enkel, effektiv og logisk vis giver store bygningsejere, rådgivere og serviceleverandører overblik, levende data og bedre samarbejde. TIMESAFE håndterer i dag mere end 100 forskellige slags tekniske anlæg og installationer “ud af boksen”, som gør det muligt for nye kunder at komme igang på bogstavelig talt 2 minutter.

Samarbejder kan være alt fra service af tekniske anlæg til energi screening, indkøbs- og udbudsprojekter eller helt andre former for samarbejde. For at gøre TIMESAFE så enkelt og effektivt som muligt, tager vi det bedste fra service management, teknisk facility management, asset management og service desk værktøjer og binder det hele sammen i ét enkelt, men stærkt og relevant værktøj.

TIMESAFE kan anvendes af alle, men benyttes primært af større organisationer, hvor overblik er en daglig udfordringer og hvor der bruges mange penge på teknisk service. Her fungerer TIMESAFE som det centrale digitale værktøj, der giver og vedligeholder overblikket, styrer processerne og dokumenterer, at service sker rettidigt og i henhold til indgåede serviceaftaler – typisk med eksterne leverandører. Uden et samlet og opdateret overblik, er det i praksis en umulighed – og TIMESAFE er den stærke og enkle løsning.

Et overblik over en organisations tekniske anlæg er en forudsætning for at kunne optimere en central eller decentral ejendomsdrift. Med overblikket kommer mulighederne for at foretage analyser, igangsætte konkrete tiltag, forbedre arbejdsprocesser og opnå besparelser. Alt det får vi med TIMESAFE.

Lars Thygesen, Faglig Leder, Energi & Teknik, Silkeborg Kommune

Få en gratis demo gennemgang

Lyder TIMESAFE interessant, så få en gratis og uforpligtende gennemgang og bliv klogere på, om vores værktøj måske er det, der kan indfri jeres ønsker og behov. Vi kan både mødes fysisk hos jer eller afholde et webmøde – det er op til dig.

Primær Sidebar

Footer

Kontakt

PRIMÆR KONTAKT
Steen Olsen, Direktør og Partner
20908257 / [email protected]

VIRKSOMHED
TIMESAFE ApS
Stagehøjvej 27
DK-8600 Silkeborg
Tlf. 70605056
[email protected]

Om TIMESAFE

TIMESAFE er en platform, der styrker samarbejdet mellem bygningsejere/administratorer og leverandører - primært i relation til bygningers tekniske anlæg og installationer. Vores kunder tæller både bygningsejere og servicevirksomheder, der bruger TIMESAFE til at få overblikket over assets, styre servicekontrakter, drifts- og vedligeholdesopgaver, brandeftersyn, optimering af energi, udbudsunderstøttelse, dokumentation og meget mere.

TIMESAFE er vinder af Gazelleprisen 2021

TIMESAFE er vinder af Gazelleprisen 2020

TIMESAFE er medlem af Proptech Denmark

Vi er en kreditværdig virksomhed baseret på Bisnodes kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Bisnodes database. Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel.

© 2022 TIMESAFE ApS · 70605056 · [email protected] · Book en demo