• Skip til indhold
  • Gå direkte til primær sidebar
  • Gå direkte til footer

TIMESAFE

Samarbejde - enkelt, effektivt og relevant

  • TIMESAFE
    • Om os
    • Download TIMESAFE QR Code scanner
  • Kunder
  • Cases & nyheder
    • Fra brandslukning til forebyggelse med rottebekæmpelse
    • CASE: Ét skridt foran energiledelsen i Odder Kommune
    • VENT-Basis og VENT+ energitjek kan nu håndteres via TIMESAFE
    • TIMESAFE optaget i Scale-Up Denmark’s vækstprogram
    • CASE: Altid opdaterede data, bedre samarbejde og større transparens
    • CASE: SEAS-NVE kobler energimærkning med TIMESAFE
  • Demo
  • Kontakt
  • Login

Typiske kunder hos TIMESAFE

Teknikrum hos kunde

TIMESAFE er en bredt anvendelig og fleksibel platform, der både kan fungere “ud af boksen” eller tilpasses den enkelte kundes og branches ønsker, behov og forretningsmål.

Vores kunder tæller både bygningsejere og servicevirksomheder, fra de mindste til de største, på tværs af segmenter og indenfor alle fagområder af teknisk bygningsdrift og optimering (plus det løse…). Fælles for dem alle er ønsket om optimalt overblik, bedre drift og vedligehold, bedre økonomi, energirigtige løsninger, overholdelse af lovkrav, datadrevne beslutninger… Og det hele så enkelt og effektivt som muligt.

#FunFact
TIMESAFE’s bygningsejerkunder håndterer mere end 25 mio. m2 bygningsmasse via TIMESAFE.

Typiske brancher

TIMESAFE anvendes i mange brancher. Vi deler overordnet set vores kunder i to – bygningsejere og leverandører.

Bygningsejere

TIMESAFE opstod ud af et tværkommunalt samarbejde og i dag anvender ca. hver 4. danske kommune TIMESAFE, men vi hjælper også kunder fra mange andre brancher.

  • Retail kæder
  • Ejendomsadministration
  • Forsyningsselskaber
  • Kommuner & offentlige kunder
  • Andet…

Bygningsejere tæller dermed ikke alene de virksomheder, der “faktuelt” ejer bygningerne, men også dem, der står med ansvaret for driften eller administrationen af dem på vegne af ejerne.

Leverandører

TIMESAFE rummer alle tekniske fagområder og anvendes indenfor nedenstående områder, hvor service, drift og vedligehold er de primære anvendelsesområder og hvor HVAC og Brand er de mest anvendte.

  • HVAC (Heating, Ventilation & Climate)
  • Brand
  • Mekaniske anlæg & elevatorer
  • Bygningsautomatik
  • Sikring
  • Andet…

Synes du at TIMESAFE lyder, som en interessant løsning og er du interesseret i at finde ud af, om TIMESAFE er relevant for den virksomhed eller organisation du arbejder i?

Kontakt os eller book en demogennemgang.

Primær Sidebar

Footer

Kontakt

PRIMÆR KONTAKT
Steen Olsen, Direktør og Partner
20908257 / [email protected]

VIRKSOMHED
TIMESAFE ApS
Stagehøjvej 27
DK-8600 Silkeborg
CVR: 36460054
Tlf. 70605056
[email protected]

Om TIMESAFE

TIMESAFE er en platform, der styrker samarbejdet mellem bygningsejere/administratorer og leverandører - primært i relation til bygningers tekniske anlæg og installationer. Vores kunder tæller både bygningsejere og servicevirksomheder, der bruger TIMESAFE til at få overblikket over assets, styre servicekontrakter, drifts- og vedligeholdesopgaver, brandeftersyn, optimering af energi, udbudsunderstøttelse, dokumentation og meget mere.

TIMESAFE er vinder af Gazelleprisen 2021

TIMESAFE er vinder af Gazelleprisen 2020

TIMESAFE er medlem af Proptech Denmark

Vi er en kreditværdig virksomhed baseret på Bisnodes kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Bisnodes database. Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel.

© 2022 TIMESAFE ApS · 70605056 · [email protected] · Book en demo