TIMESAFE er en bredt anvendelig og fleksibel platform, der både kan fungere “ud af boksen” eller tilpasses den enkelte kundes og branches ønsker, behov og forretningsmål.
Vores kunder tæller både bygningsejere og servicevirksomheder, fra de mindste til de største, på tværs af segmenter og indenfor alle fagområder af teknisk bygningsdrift og optimering (plus det løse…). Fælles for dem alle er ønsket om optimalt overblik, bedre drift og vedligehold, bedre økonomi, energirigtige løsninger, overholdelse af lovkrav, datadrevne beslutninger… Og det hele så enkelt og effektivt som muligt.
#FunFact
TIMESAFE’s bygningsejerkunder håndterer mere end 25 mio. m2 bygningsmasse via TIMESAFE.
Typiske brancher
TIMESAFE anvendes i mange brancher. Vi deler overordnet set vores kunder i to – bygningsejere og leverandører.
Bygningsejere
TIMESAFE opstod ud af et tværkommunalt samarbejde og i dag anvender ca. hver 4. danske kommune TIMESAFE, men vi hjælper også kunder fra mange andre brancher.
- Retail kæder
- Ejendomsadministration
- Forsyningsselskaber
- Kommuner & offentlige kunder
- Andet…
Bygningsejere tæller dermed ikke alene de virksomheder, der “faktuelt” ejer bygningerne, men også dem, der står med ansvaret for driften eller administrationen af dem på vegne af ejerne.
Leverandører
TIMESAFE rummer alle tekniske fagområder og anvendes indenfor nedenstående områder, hvor service, drift og vedligehold er de primære anvendelsesområder og hvor HVAC og Brand er de mest anvendte.
- HVAC (Heating, Ventilation & Climate)
- Brand
- Mekaniske anlæg & elevatorer
- Bygningsautomatik
- Sikring
- Andet…
Synes du at TIMESAFE lyder, som en interessant løsning og er du interesseret i at finde ud af, om TIMESAFE er relevant for den virksomhed eller organisation du arbejder i?
Kontakt os eller book en demogennemgang.