• Skip til indhold
  • Gå direkte til primær sidebar
  • Gå direkte til footer

TIMESAFE

Samarbejde - enkelt, effektivt og relevant

  • TIMESAFE
    • Trygheds- og sikkerhedskoncept
    • Download TIMESAFE QR Code scanner
  • Job
    • Projektleder med fokus på kundeudvikling
    • Senior PHP udvikler / DevOps’er
  • Kunder
  • Cases & nyheder
    • Fra brandslukning til forebyggelse med rottebekæmpelse
    • CASE: Ét skridt foran energiledelsen i Odder Kommune
    • VENT-Basis og VENT+ energitjek kan nu håndteres via TIMESAFE
    • TIMESAFE optaget i Scale-Up Denmark’s vækstprogram
    • CASE: Altid opdaterede data, bedre samarbejde og større transparens
    • CASE: SEAS-NVE kobler energimærkning med TIMESAFE
  • Demo
  • Om os
    • Kontakt
    • Baggrund og behov
  • Login

Kunder med 100% styr på service

TIMESAFE henvender sig til organisationer, der har et stort behov for at få overblikket over deres tekniske anlæg og serviceringen heraf. Med TIMESAFE er overblikket hurtigt på plads, så arbejdsgange og servicehåndteringen effektiviseres, driften forbedres – og markante økonomiske besparelser realiseres.

TIMESAFE kan benyttes af organisationer i alle størrelser, men det er naturligt nok større organisationer, der oftest har de største udfordringer med at få og fastholde overblikket. Og det er typisk også her, at de største gevinster realiseres som følge af TIMESAFE.

Kommuner, der anvender TIMESAFE

Et digitalt værktøj, der ikke kun er til kommuner

På trods af ovenstående logoer, så er TIMESAFE et generisk digitalt værktøj, der ikke kun passer til kommuner – men kommuner fylder en del i vores portefølje. Når vi løbende udvikler vores platform, så er vi helt bevidste om, at den fortsat skal kunne anvendes til kundernes fordel – uanset om kunden er en kommune, en boligforening, en privat virksomhed, en butikskæde eller noget femte.

Synes du at TIMESAFE lyder, som en interessant løsning og er du interesseret i at få en vurdering af, om værktøjet kunne være relevant for den virksomhed eller organisation du sidder i, så kontakt os gerne eller book en demo.

Primær Sidebar

Footer

Kontakt

PRIMÆR KONTAKT
Steen Olsen, Direktør og Partner
20908257 / [email protected]

VIRKSOMHED
TIMESAFE ApS
Stagehøjvej 27
DK-8600 Silkeborg
Tlf. 70605056
[email protected]

Om TIMESAFE

TIMESAFE er en platform, der styrker samarbejdet mellem bygningsejere/administratorer og leverandører - primært i relation til bygningers tekniske anlæg og installationer. Vores kunder tæller både bygningsejere og servicevirksomheder, der bruger TIMESAFE til at få overblikket over assets, styre servicekontrakter, drifts- og vedligeholdesopgaver, brandeftersyn, optimering af energi, udbudsunderstøttelse, dokumentation og meget mere.

TIMESAFE er vinder af Gazelleprisen 2021

TIMESAFE er vinder af Gazelleprisen 2020

TIMESAFE er medlem af Proptech Denmark

Vi er en kreditværdig virksomhed baseret på Bisnodes kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Bisnodes database. Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel.

© 2022 TIMESAFE ApS · 70605056 · [email protected] · Book en demo