• Skip til indhold
  • Gå direkte til primær sidebar
  • Gå direkte til footer

TIMESAFE

Samarbejde - enkelt, effektivt og relevant

  • TIMESAFE
    • Om os
    • Download TIMESAFE QR Code scanner
  • Jobs
    • Projektleder til forankring af TIMESAFE i større organisationer
  • Kunder
  • Cases & nyheder
    • BAUHAUS vælger TIMESAFE til alle butikker i Danmark
    • Coop ruller ny brand-egenkontrol løsning ud i alle butikker
    • 100.000 i årlig driftsbesparelse på fedtudskillere efter enkelt udtræk af servicedata
    • Fra brandslukning til forebyggelse med rottebekæmpelse
    • CASE: Ét skridt foran energiledelsen i Odder Kommune
    • VENT-Basis og VENT+ energitjek kan nu håndteres via TIMESAFE
  • Demo
  • Kontakt
  • Login

TIMESAFE – et stærkt kerneteam

Personerne bag TIMESAFEBag TIMESAFE står et stærkt og håndplukket team. Tilsammen besidder vi præcis de kompetencer, der skal til for at forstå og løse vores kunders udfordringer og behov, udvikle en stærk online platform, der effektivt hjælper vores kunder og deres forskellige serviceleverandører. Selvom vi er meget målrettede, ambitiøse, proaktive og løsningsorienterede, så er vi faktisk også ret flinke, hvis vi selv skal sige det.

Rent fagligt har vi indgående kendskab til udviklingen af IT værktøjer til og i samarbejde med større organisationer og vi er nærmest genetisk fokuserede på, at selvom alt kan lade sig gøre med IT, så betyder det ikke at alt skal udvikles. Tværtimod, så fokuserer vi benhårdt på altid at holde vores platform så agil, enkel, intuitiv og brugervenlig som muligt. Efter vores mening, så handler IT nemlig i sidste ende kun meget lidt om IT og meget mere om de mennesker, der skal bruge vores løsning til at skabe positive forandringer i hverdagen.

Personerne bag TIMESAFE

Steen Olsen

Steen Olsen, Direktør, partner og forretningsansvarlig TIMESAFEFounding Partner, CEO og Forretningsansvarlig
Steen har en bred baggrund i baggagen, men altid med anvendelsen af Internettet, data og IT som rød tråd. Alene eller i partnerskab har han opbygget flere virksomheder siden han blev selvstændig i 2005 og som konsulent har han hjulpet mere en 200 virksomheder med at udvikle og vækste deres forretninger – med Internettet som primært fokusområde.

Jesper Horsmark

Jesper Horsmark - Partner og udviklingsansvarlig TIMESAFE
Partner og platformsansvarlig
Jesper er noget så sjældent, som en hardcore systemudvikler, der samtidig forstår at helt almindelige mennesker skal kunne bruge det han er udviklingsansvarlig for. Jesper har løftet mange større projekter i sin karriere – blandt andet for TDC, hvor han i flere år har arbejdet på højt prioriterede projekter.

Troels Ejsing Bak

Troels Ejsing Bak, SalgschefSalgschef
Troels er vores Salgschef og hjælper nye virksomheder med at finde vej til TIMESAFE gennem afstemning af behov og relevans. Troels har en baggrund indenfor bl.a. sikringsverdenen og har indgående kendskab til hvordan hverdagen fungerer hos både leverandører og bygningsejere – og dermed hvordan TIMESAFE kan bidrage.

Michael Mølgaard Toft

Michael Mølgaard ToftProjektleder
Michael er projektleder med fokus på implementering og forankring af TIMESAFE hos vores kunder. Ud over at have sin egen kundeportefølje, som Michael hjælper til at lykkes og udvikle sig, så indgår Michael også i det generelle support team sammen med os andre.

Lissi Klokmose

Lissi KlokmoseProjektkoordinator
Lissi understøtter forretningen bredt. Det være sig alt fra at hjælpe kollegaer med at få kundernes udfordringer løst, til at arrangere ERFA møder, vedligeholde vores kundedatabase og så være den første venlige stemme du møder på vores hovednummer.

Thomas Kjems Lyngvad

Thomas Kjems LyngvadProjektleder & forretningsudvikler
Thomas Lyngvad har anvendt TIMESAFE som kunde siden den spæde start i 2013. I dag er Thomas projektleder hos TIMESAFE med egen kundeportefølje,  som han hjælper med at udvikle og forankring platformen. Thomas fungerer derudover også som forretningsudvikler med speciale indenfor indeklima og energiområdet.

Per Andersen

Per AndersenSenior Developer
Per er seniorudvikler af selve TIMESAFE platformen og en af de primære arkitekter bag systemet. Per har igennem årene sat sit tydelige aftryk på TIMESAFE og fortsætter med at udbygge produktet på nogle af de centrale udviklings- og indsatsområder.

Lone Lauritsen

Lone LauritsenTeamlead & Projektleder
Lone er Teamlead og projektleder med fokus på implementering og forankring af løsninger i TIMESAFE hos vores kunder og er med til at sikre optimal anvendelse af platformen. Derudover er Lone med til at sikre og dokumentere vores interne processer.

Thomas Munk

Thomas MunkDevOps
Thomas er vores primære DevOps’er, der både udvikler TIMESAFE platformen og styrer vores operations i hverdagen. Det er Thomas, der til enhver tid har det kølige overblik over platformens udvikling.

Preben Sonne

Preben Sonne
Developer
Preben er udvikler med en helt særlig opgave, der består i at supportere og koble udviklingsafdelingen og projektledernes dialoger med kunder.

Helle Hegelund Haeselich

Helle Haeselich bogholderi
Bogholderi
Helle hjælper med alt det bogholderimæssige, så vi sikrer at vi ikke kun har styr på den produktmæssige side af forretningen, men også den økonomiske.

Er du nysgerrig efter at vide mere om TIMESAFE eller os der står bag?

Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis du er nysgerrig efter yderligere information, hvis du overvejer om TIMESAFE er noget for jeres organisation, eller hvis du mener du kan tilføre øget værdi til vores virksomhed eller vores kunders anvendelse af TIMESAFE.

Primær Sidebar

Footer

Kontakt

PRIMÆR KONTAKT
Steen Olsen, Direktør og Partner
20908257 / [email protected]

VIRKSOMHED
TIMESAFE ApS
Stagehøjvej 27
DK-8600 Silkeborg
CVR: 36470054
Tlf. 70605056
[email protected]

Om TIMESAFE

TIMESAFE er en platform, der styrker samarbejdet mellem bygningsejere/administratorer og leverandører - primært i relation til bygningers tekniske anlæg og installationer. Vores kunder tæller både bygningsejere og servicevirksomheder, der bruger TIMESAFE til at få overblikket over assets, styre servicekontrakter, drifts- og vedligeholdesopgaver, brandeftersyn, optimering af energi, udbudsunderstøttelse, dokumentation og meget mere.

TIMESAFE er vinder af Gazelleprisen 2021

TIMESAFE er vinder af Gazelleprisen 2020

TIMESAFE er medlem af Proptech Denmark

Vi er en kreditværdig virksomhed baseret på Bisnodes kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Bisnodes database. Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel.

© 2023 TIMESAFE ApS · 70605056 · [email protected] · Book en demo