• Skip to main content
  • Skip to primary sidebar
  • Skip to footer

TIMESAFE

Samarbejde - enkelt, effektivt og relevant

  • TIMESAFE
    • Trygheds- og sikkerhedskoncept
    • Download TIMESAFE QR Code scanner
  • Job
  • Kunder
  • Cases & nyheder
    • VENT-Basis og VENT+ energitjek kan nu håndteres via TIMESAFE
    • TIMESAFE optaget i Scale-Up Denmark’s vækstprogram
    • TIMESAFE og Silkeborg Kommune deler ud af erfaringerne
    • ERFA møde: TIMESAFE på alle niveauer
    • Hvad er det der gør, at nogle IT-systemer virker, mens andre ikke gør?
    • CASE: Altid opdaterede data, bedre samarbejde og større transparens
    • Vi samler vores kunder til fælles ERFA møde på Hindsgavl Slot
    • SEAS-NVE kobler energimærkning med TIMESAFE
    • Marienlund – et plejecenter i særklasse!
    • Vesthimmerland Kommune: Fantastisk Business Case og anvendelse
  • Demo
  • Om os
    • Kontakt
    • Baggrund og behov
  • Login

Steen Olsen / 14. februar 2017

Næste ERFA handler om “Samarbejde og organisatorisk forankring”

Erfa møde med kommunerTIMESAFE bliver i stigende grad set og anvendt som en samarbejdsplatform, med det formål at skabe overblik, forenkle processer og samarbejdsflader mellem både interne og eksterne brugere på platformen.

I takt med øget kundetilgang, masser af nye leverandører og ikke mindst en lang række nye anlægstyper og anvendelsesscenarier, som i højere grad går på tværs af faggrupper og afdelinger, opstår nye behov, problemstillinger og der rejser sig helt naturligt en række nye spørgsmål – eksempelvis

  • Hvordan samarbejder kollegaer og leverandører bedst muligt via TIMESAFE?
  • Hvad der kan gøres for at arbejde mod en optimal organisatorisk forankring af TIMESAFE internt i organisationen?
  • Hvordan går vi fra individuel til fælles forankret viden?

Den 2. marts samler vi alle vores kommunale kunder til ERFA møde i Vejle, hvor temaet “Samarbejde og organisatorisk forankring” er det centrale tema. ERFA møderne er events, hvor vi for alvor får mulighed for at lytte til hvilke udfordringer og muligheder vores kunder har på tværs af organisationer, og dermed hvor det er vi kan gøre TIMESAFE og anvendelsen af vores platform endnu bedre.

Filed Under: Events

Steen Olsen

Jeg er på evig jagt efter de næste forbedringer af vores platform og vores kunders forbedrede værdi af TIMESAFE. Og så er jeg grundlægger og partner i TIMESAFE. Du er altid velkommen til at kontakte mig.

Primary Sidebar

Hør mere om TIMESAFE

Nysgerrig på at vide mere?
Klik her for at læse mere, book en gratis demo eller få os til at kontakte dig:

Footer

Kontakt

PRIMÆR KONTAKT
Steen Olsen, Direktør og Partner
20908257 / [email protected]

VIRKSOMHED
TIMESAFE ApS
Vejlsøvej 51
DK-8600 Silkeborg
Tlf. 70605056
[email protected]

Om TIMESAFE

Vores kunder bruger TIMESAFE til at holde styr på tusindvis af tekniske anlæg på tværs af
knap 100 forskellige typer anlæg og assets, tusindvis af adresser og millioner af m2.

Vi er en kreditværdig virksomhed baseret på Bisnodes kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Bisnodes database. Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel.


© 2019 TIMESAFE ApS