• Skip til indhold
  • Gå direkte til primær sidebar
  • Gå direkte til footer

TIMESAFE

Samarbejde - enkelt, effektivt og relevant

  • TIMESAFE
    • Om os
    • Download TIMESAFE QR Code scanner
  • Jobs
    • Projektleder til forankring af TIMESAFE i større organisationer
  • Kunder
  • Cases & nyheder
    • BAUHAUS vælger TIMESAFE til alle butikker i Danmark
    • Coop ruller ny brand-egenkontrol løsning ud i alle butikker
    • 100.000 i årlig driftsbesparelse på fedtudskillere efter enkelt udtræk af servicedata
    • Fra brandslukning til forebyggelse med rottebekæmpelse
    • CASE: Ét skridt foran energiledelsen i Odder Kommune
    • VENT-Basis og VENT+ energitjek kan nu håndteres via TIMESAFE
  • Demo
  • Kontakt
  • Login

Steen Olsen / 2. november 2020

Lone Lauritsen ansat som ny IT projektleder

Vi er rigtig glade for at endnu en stærk profil er kommet med på vinderholdet aka “the TIMESAFE Dreamteam”.

Der er fortsat rigtig godt gang i forretningen hos os og der vælter ind med spændende projekter fra kunder og samarbejdspartnere som aldrig før. Det kræver benhård projektledelse og derfor har vi udvidet teamet med endnu en stærk profil – Lone Lauritsen.

Lone kommer med en masse erfaring fra tidligere jobs, hvor hun har været it projektleder med alt hvad det indebærer fra a-z. Vi glæder os supermeget til at Lone starter hos os den 1. december, så vi kan få løftet projekterne endnu bedre sammen med vores kunder.

Skrevet i: TIMESAFE Tags: Job

Steen Olsen

Jeg er på evig jagt efter de næste forbedringer af vores platform og vores kunders forbedrede værdi af TIMESAFE. Og så er jeg grundlægger og partner i TIMESAFE. Du er altid velkommen til at kontakte mig.

Primær Sidebar

Footer

Kontakt

PRIMÆR KONTAKT
Steen Olsen, Direktør og Partner
20908257 / [email protected]

VIRKSOMHED
TIMESAFE ApS
Stagehøjvej 27
DK-8600 Silkeborg
CVR: 36470054
Tlf. 70605056
[email protected]

Om TIMESAFE

TIMESAFE er en platform, der styrker samarbejdet mellem bygningsejere/administratorer og leverandører - primært i relation til bygningers tekniske anlæg og installationer. Vores kunder tæller både bygningsejere og servicevirksomheder, der bruger TIMESAFE til at få overblikket over assets, styre servicekontrakter, drifts- og vedligeholdesopgaver, brandeftersyn, optimering af energi, udbudsunderstøttelse, dokumentation og meget mere.

TIMESAFE er vinder af Gazelleprisen 2021

TIMESAFE er vinder af Gazelleprisen 2020

TIMESAFE er medlem af Proptech Denmark

Vi er en kreditværdig virksomhed baseret på Bisnodes kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Bisnodes database. Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel.

© 2023 TIMESAFE ApS · 70605056 · [email protected] · Book en demo