• Skip til indhold
  • Gå direkte til primær sidebar
  • Gå direkte til footer

TIMESAFE

et værktøj til bedre drift

  • TIMESAFE
    • Om os
  • Produkter
    • HelpDesk
    • Brand & DKV
    • Tjek ind / Tjek ud
    • Fagmoduler
    • Varme, ventilation & indeklima
    • Retailpakken
  • Cases
  • Demo
  • Kunder
  • Bæredygtighed
  • Kontakt
  • Login

Typiske kunder hos TIMESAFE

Teknikrum hos kunde

TIMESAFE er en bredt anvendelig og fleksibel platform, der både kan fungere “ud af boksen” eller tilpasses den enkelte kundes og branches ønsker, behov og forretningsmål.

Vores kunder tæller både bygningsejere, service- og rådgivervirksomheder, fra de mindste til de største, på tværs af segmenter og indenfor alle fagområder af teknisk bygningsdrift og optimering (plus det løse…). Fælles for dem alle er ønsket om optimalt overblik, bedre drift og vedligehold, bedre økonomi, energirigtige løsninger, overholdelse af lovkrav, datadrevne beslutninger… Og det hele så enkelt og effektivt som muligt.

#FunFact
TIMESAFE’s bygningsejerkunder håndterer mere end 25 mio. m2 bygningsmasse via TIMESAFE.

Typiske brancher og kunder

TIMESAFE anvendes i mange brancher og af mange forskellige typer af virksomheder.

Bygningsejere

TIMESAFE opstod ud af et tværkommunalt samarbejde og i dag anvender ca. hver 4. danske kommune TIMESAFE, men vi hjælper også kunder fra mange andre brancher.

  • Retail kæder
  • Ejendomsadministration
  • Forsyningsselskaber
  • Produktionsvirksomheder
  • Lager & Warehouse faciliteter
  • Skoler & uddannelsesinstitutioner
  • Haller & sportsanlæg
  • Kommuner & offentlige kunder
  • Andet…

Bygningsejere tæller dermed ikke alene de virksomheder, der “faktuelt” ejer bygningerne, men også dem, der står med ansvaret for driften eller administrationen af dem på vegne af ejerne.

Servicevirksomheder

TIMESAFE rummer alle tekniske fagområder og anvendes indenfor nedenstående områder, hvor service, drift og vedligehold er de primære anvendelsesområder og hvor HVAC og Brand er de mest anvendte.

  • HVAC (Heating, Ventilation & Climate)
  • Brand
  • Mekaniske anlæg & elevatorer
  • Bygningsautomatik
  • Sikring
  • Andet…

Rådgivervirksomheder

Rådgivervirksomheder bruger TIMESAFE til at opsamle data i forbindelse med deres kundeprojekter. Data kan deles med kunderne eller trækkes ud af platformen alt efter behovet og konteksten. Herunder er vist nogle af de gængse anvendelser.

  • Bæredygtighedsscreening
  • Energioptimering
  • Energimærkning
  • Kortlægningsprojekter

Synes du at TIMESAFE lyder som en interessant løsning, og er du interesseret i at finde ud af om TIMESAFE er relevant for den virksomhed eller organisation du arbejder i?

Kontakt os eller book en demogennemgang.

Primær Sidebar

Hør mere om TIMESAFE

Klik her for at læse mere, book en gratis demo eller få os til at kontakte dig:
Felter markeret med en * skal udfyldes.

  • Angiv en gyldig e-mailadresse!.
  • Indtast i format: +4570605056.
  • Udfyld venligst de påkrævede felter.
  • Tak fordi du skriver til os!
  • Fejl, beskeden blev ikke sendt.

Footer

Kontakt

TIMESAFE ApS
Stagehøjvej 27
DK-8600 Silkeborg
Tlf. 70605056
[email protected]
CVR: 36470054

Om TIMESAFE

TIMESAFE er et værktøj til håndtering af serviceydelser i byggeri og ejendomsdrift. Vi leverer løsninger inden for Asset Management, Facility Management og Service Management, som hjælper med at optimere driften af bygninger, tekniske anlæg og installationer. Brug TIMESAFE til styring af jeres servicekontrakter, brandeftersyn, energioptimering og dokumentation af vedligeholdelsesopgaver.

TIMESAFE er vinder af Gazelleprisen 2021

TIMESAFE er vinder af Gazelleprisen 2020

TIMESAFE er medlem af Proptech Denmark


IngenCO2

© 2025 TIMESAFE ApS · 70605056 · [email protected] · Book en demo