• Skip til indhold
  • Gå direkte til primær sidebar
  • Gå direkte til footer

TIMESAFE

et værktøj til bedre drift

  • TIMESAFE
    • Om os
  • Produkter
    • HelpDesk
    • Brand & DKV
    • Tjek ind / Tjek ud
    • Fagmoduler
    • Varme, ventilation & indeklima
    • Retailpakken
  • Cases
  • Demo
  • Kunder
  • Bæredygtighed
  • Kontakt
  • Login

Steen Olsen / 8. november 2022

Helt styr på serviceforretningen og en roligere hverdag

Er TIMESAFE kun for bygningsejere? Nej, er det korte svar. Servicevirksomheder indenfor mange fagområder bruger også TIMESAFE som centralt værktøj i deres forretning.

En af vores nyeste kunder er Jysk Alarm & Sikring, der arbejder med installation og servicering af sikringsanlæg som eksempelvis adgangskontrol (ADK), indbrudsalarmering (AIA) og TV-overvågning (TVO). Med stor vækst i forretningen og mere end 300 serviceaftaler, er det essentielt for virksomheden, at der er en stærk struktur i hverdagen og styr på tingene.

Vi vil gerne have helt styr på vores serviceforretning, så vi sikrer en god, effektiv og rettidig servicering af vores kunders anlæg. Derudover kan vi allerede nu se, at TIMESAFE kommer til at give os en meget mere ‘rolig’ og overskuelig hverdag”, siger Flemming Thomassen, Indehaver i Jysk Alarm & Sikring.

Til spørgsmålet om hvorfor det er lige var TIMESAFE valget faldt på svarer medindehaver Brian Axelsen:

Vi har kigget på flere forskellige systemer i markedet. Vi valgte TIMESAFE fordi det er det mest enkle og effektive for teknikeren i marken, nemt for os på kontoret at bruge og fordi vi samtidig kan dele data og samarbejde med vores kunder via platformen. Det ser vi meget store muligheder i.”

For Jysk Alarm & Sikring handler valget af TIMESAFE dermed om både forretning, kvalitetssikring, effektivisering og god kundeservice på én gang. Og det er faktisk i høj grad det vi oplever i TIMESAFE, når vi indgår nye aftaler med leverandørvirksomheder som eksempelvis Jysk Alarm & Sikring.

Når jeg taler med vores kunder på leverandørsiden, så er det helt sikkert mange af de samme ønsker og fokusområder de har når de vælger TIMESAFE til. Derudover bruger mange leverandørvirksomheder også TIMESAFE som kundeportal og dermed er TIMESAFE også et middel til at opbygge tættere kunderelationer. Det synes jeg er godt tænkt og den åbne tilgang giver typisk også større og bedre samarbejder”, siger Steen Olsen, CEO i TIMESAFE

Måske kan TIMESAFE også give værdi i jeres forretning eller hos en du kender?
Kontakt os på 70605056 og hør mere.

Skrevet i: Digitalisering, Generelt Tags: Digitalisering, Jysk Alarm & Sikring, Service

Steen Olsen

Jeg er på evig jagt efter de næste forbedringer af vores platform og vores kunders forbedrede værdi af TIMESAFE. Grundlægger og partner i TIMESAFE. Du er altid velkommen til at kontakte mig.

Primær Sidebar

Hør mere om TIMESAFE

Klik her for at læse mere, book en gratis demo eller få os til at kontakte dig:
Felter markeret med en * skal udfyldes.

  • Angiv en gyldig e-mailadresse!.
  • Indtast i format: +4570605056.
  • Udfyld venligst de påkrævede felter.
  • Tak fordi du skriver til os!
  • Fejl, beskeden blev ikke sendt.

Footer

Kontakt

TIMESAFE ApS
Stagehøjvej 27
DK-8600 Silkeborg
Tlf. 70605056
[email protected]
CVR: 36470054

Om TIMESAFE

TIMESAFE er et værktøj til håndtering af serviceydelser i byggeri og ejendomsdrift. Vi leverer løsninger inden for Asset Management, Facility Management og Service Management, som hjælper med at optimere driften af bygninger, tekniske anlæg og installationer. Brug TIMESAFE til styring af jeres servicekontrakter, brandeftersyn, energioptimering og dokumentation af vedligeholdelsesopgaver.

TIMESAFE er vinder af Gazelleprisen 2021

TIMESAFE er vinder af Gazelleprisen 2020

TIMESAFE er medlem af Proptech Denmark


IngenCO2

© 2025 TIMESAFE ApS · 70605056 · [email protected] · Book en demo