• Skip til indhold
  • Gå direkte til primær sidebar
  • Gå direkte til footer

TIMESAFE

Samarbejde - enkelt, effektivt og relevant

  • TIMESAFE
    • Om os
    • Download TIMESAFE QR Code scanner
  • Jobs
    • Projektleder til forankring af TIMESAFE i større organisationer
  • Kunder
  • Cases & nyheder
    • Brandsikkerheden udfordret, men der er hjælp at hente
    • Salling Group vælger TIMESAFE til Asset Management i alle kæder
    • BAUHAUS vælger TIMESAFE til alle butikker i Danmark
    • Coop ruller ny brand-egenkontrol løsning ud i alle butikker
    • 100.000 i årlig driftsbesparelse på fedtudskillere efter enkelt udtræk af servicedata
    • Fra brandslukning til forebyggelse med rottebekæmpelse
    • CASE: Ét skridt foran energiledelsen i Odder Kommune
    • VENT-Basis og VENT+ energitjek kan nu håndteres via TIMESAFE
  • Demo
  • Kontakt
  • Login

Steen Olsen / 30. oktober 2022

BAUHAUS vælger TIMESAFE til alle danske butikker

BAUHAUS og TIMESAFE indgår aftale om samarbejde

Overblik over de tekniske anlæg, tilstandsvurdering, tværgående grønne investeringer og besparelser, effektiv håndtering af de lovpligtige eftersyn på brandområdet. Der er mange gode argumenter for at BAUHAUS har valgt at implementere TIMESAFE i alle 19 danske butikker og det centrale servicecenter.

BAUHAUS har mange gode grunde til, at de nu implementerer TIMESAFE som en central del af driften af alle butikker i Danmark.

Til spørgsmålet om hvad der er det vigtigste for BAUHAUS svarer Byggekoordinator Anders Østergaard Djernes resolut:

OVERBLIK! Først og fremmest at få overblikket over hvor mange tekniske anlæg vi har og hvilken tilstand de er i. Men det er også vigtigt for os at skabe et godt arbejdsredskab til butikkerne og personalet.“

Og det ér en bred palette, der er på agendaen hos BAUHAUS. TIMESAFE skal anvendes indenfor alle tekniske og bygningsrelevante fagområder og i alle 19 butikker samt det centrale servicecenter. BAUHAUS er en virksomhed med mange – og meget store – butikker, stor geografisk spredning, mange medarbejdere og leverandører at holde styr på. Derfor er et effektivt og centralt styringsværktøj som TIMESAFE en kæmpe fordel i mange forskellige sammenhænge.

Brand, energi og lovpligtighed

Eksempelvis er hele brandområdet et stort og komplekst område at håndtere i praksis. Og netop brandområdet vil blive håndteret via TIMESAFE i form af BR18 Brandpakken, der er en del af BAUHAUS’s nye TIMESAFE-værktøjskasse. BR18 Brandpakken indeholder en løsning til at dokumentere alle de anlægstyper og eftersyn, som bygningsreglementet stiller krav om eftersyn på – service, inspektion og egenkontroller. Det er anlæg som automatisk brandalarmeringsanlæg (ABA), automatisk branddørslukning (ABDL) osv., men også slangevindere, varslingsanlæg m.v.

Ud over brand håndteres også fagområder som ventilation, porte, døre, trucks, lifte, pallereoler og meget mere. Nogle fagområder er underlagt lovpligtige regelsæt, mens andre handler om at få bedre økonomi, drift og vedligehold.

TIMESAFE kommer til at give os og vores butikker en kæmpe tryghed i at de får kontrolleret, det der skal kontrolleres, og at vi kan fremstå professionelle overfor myndighederne og vores kunder. TIMESAFE kommer også til at give os et helt andet overblik over hvad vi har af eksempelvis servicekontrakter, serviceleverandører, aftaler og give os mulighed for at sammenligne servicekontrakterne i butikkerne og gøre dem mere ensartet”.
Anders Østergaard Djernes, Byggekoordinator i Bauhaus.

Effektiv implementering

TIMESAFE platformen er sat op i teknisk forstand og vi havde kickoff med BAUHAUS den 26. oktober 2022 i butikken i Tilst. Forhåbningen er, at alle butikker er fuldt implementeret i løbet af december måned.

Det vigtigste er, at det bliver en succes i butikkerne, at det bliver et godt arbejdsredskab for personalet og at vi får overblik over vores serviceaftaler. Derudover glæder vi os til at få skabt overblik over, og få registreret alle vores tekniske anlæg i varehusene, få 100 % styr på brandområdet i henhold til BR18 og til at skabe værdi med data fra TIMESAFE til tværgående grønne investeringer og besparelser”.
Anders Østergaard Djernes, Byggekoordinator, BAUHAUS

Hos TIMESAFE ser vi meget frem til et godt, langvarende og værdiskabende samarbejde med Anders og resten af BAUHAUS.

Skrevet i: Generelt, TIMESAFE Tags: BAUHAUS, Brand

Steen Olsen

Jeg er på evig jagt efter de næste forbedringer af vores platform og vores kunders forbedrede værdi af TIMESAFE. Og så er jeg grundlægger og partner i TIMESAFE. Du er altid velkommen til at kontakte mig.

Primær Sidebar

Footer

Kontakt

PRIMÆR KONTAKT
Steen Olsen, Direktør og Partner
20908257 / [email protected]

VIRKSOMHED
TIMESAFE ApS
Stagehøjvej 27
DK-8600 Silkeborg
CVR: 36470054
Tlf. 70605056
[email protected]

Om TIMESAFE

TIMESAFE er en platform, der styrker samarbejdet mellem bygningsejere/administratorer og leverandører - primært i relation til bygningers tekniske anlæg og installationer. Vores kunder tæller både bygningsejere og servicevirksomheder, der bruger TIMESAFE til at få overblikket over assets, styre servicekontrakter, drifts- og vedligeholdesopgaver, brandeftersyn, optimering af energi, udbudsunderstøttelse, dokumentation og meget mere.

TIMESAFE er vinder af Gazelleprisen 2021

TIMESAFE er vinder af Gazelleprisen 2020

TIMESAFE er medlem af Proptech Denmark

Vi er en kreditværdig virksomhed baseret på Bisnodes kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Bisnodes database. Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel.

© 2023 TIMESAFE ApS · 70605056 · [email protected] · Book en demo