Det er nemt at levere en IT platform, men det betyder ikke, at løsningen automatisk og af sig selv bliver en succes. Og netop sikringen af vores kunders succes med TIMESAFE, er vores fornemmeste opgave. Og vi har en plan…
Koncept for sikker succes
Når vi har et kundeforhold, så er det både en naturlig og en struktureret del af såvel opstarten som det løbende samarbejde, at afstemme hvor vi skal henad i fællesskab. Målsætninger er vidt forskellige fra kunde til kunde, men vi byder altid ind med vores erfaring og viden, udfordrer ambitionsniveauet og tager gerne over, hvor det er relevant. Vi ved typisk hvor det kan gå galt, men også hvordan vi navigerer uden om.
For at sikre succesen, har vi udarbejdet et Trygheds- og sikkerhedskoncept, som vi gennemgår med alle vores kunder. Med konceptet sikrer vi, at vi – i fællesskab – får gennemgået alle relevante forhold, at der er en plan for fremtiden og i fællesskab hjælper vi hinanden med at nå i mål.
Målet er med andre ord, at sikre at jeres værdi af TIMESAFE er så høj som muligt, med så effektiv og målrettet en indsats som muligt. Og det holder vi hinanden op på.
Vores Trygheds- og sikkerhedskoncept sikrer blandt andet at vi får afklaret punkter som
- Hvilke tekniske anlæg skal i første omgang registreres og styres via TIMESAFE?
- Afstemning af relevant materiale (brugere til oprettelse, lokationsoversigt m.v.)
- Eventuel afholdelse af intro seminar for relevante personer i organisationen
- Aftale om næste statusmøde – f.eks. 3 måneder efter opstarten
Halvårlige ERFA møder
Ud over den direkte dialog, så inviterer vi alle vores kunder til ERFA møder ca. hvert halve år. Det er frivilligt at deltage. ERFA møderne har primært til formål at give vores kunder mulighed for at blive inspireret ved at dele erfaringer med andre, der beskæftiger sig med de samme arbejdsområder og problemstillinger. I praksis giver vi vores kunder mulighed for at være med til at præge udviklingen af platformen direkte, så vi sikrer at vores forbedringer kommer flest mulige brugere til gode.
ERFA møderne er også vigtige for os som platformleverandør, for det er i høj grad her vi lytter og konstaterer, hvad der er de generelle udfordringer hos vores kunder. Og dermed hvad vi skal prioritere som det næste.