• Skip til indhold
  • Gå direkte til primær sidebar
  • Gå direkte til footer

TIMESAFE

Samarbejde - enkelt, effektivt og relevant

  • TIMESAFE
    • Om os
    • Download TIMESAFE QR Code scanner
  • Jobs
    • Projektleder til forankring af TIMESAFE i større organisationer
  • Kunder
  • Cases & nyheder
    • BAUHAUS vælger TIMESAFE til alle butikker i Danmark
    • Coop ruller ny brand-egenkontrol løsning ud i alle butikker
    • 100.000 i årlig driftsbesparelse på fedtudskillere efter enkelt udtræk af servicedata
    • Fra brandslukning til forebyggelse med rottebekæmpelse
    • CASE: Ét skridt foran energiledelsen i Odder Kommune
    • VENT-Basis og VENT+ energitjek kan nu håndteres via TIMESAFE
  • Demo
  • Kontakt
  • Login

Trygheds- og sikkerhedskoncept

Det er nemt at levere en IT platform, men det betyder ikke, at løsningen automatisk og af sig selv bliver en succes. Og netop sikringen af vores kunders succes med TIMESAFE, er vores fornemmeste opgave. Og vi har en plan…

Koncept for sikker succes

Når vi har et kundeforhold, så er det både en naturlig og en struktureret del af såvel opstarten som det løbende samarbejde, at afstemme hvor vi skal henad i fællesskab. Målsætninger er vidt forskellige fra kunde til kunde, men vi byder altid ind med vores erfaring og viden, udfordrer ambitionsniveauet og tager gerne over, hvor det er relevant. Vi ved typisk hvor det kan gå galt, men også hvordan vi navigerer uden om.

For at sikre succesen, har vi udarbejdet et Trygheds- og sikkerhedskoncept, som vi gennemgår med alle vores kunder. Med konceptet sikrer vi, at vi – i fællesskab – får gennemgået alle relevante forhold, at der er en plan for fremtiden og i fællesskab hjælper vi hinanden med at nå i mål.

Målet er med andre ord, at sikre at jeres værdi af TIMESAFE er så høj som muligt, med så effektiv og målrettet en indsats som muligt. Og det holder vi hinanden op på.

Vores Trygheds- og sikkerhedskoncept sikrer blandt andet at vi får afklaret punkter som

  • Hvilke tekniske anlæg skal i første omgang registreres og styres via TIMESAFE?
  • Afstemning af relevant materiale (brugere til oprettelse, lokationsoversigt m.v.)
  • Eventuel afholdelse af intro seminar for relevante personer i organisationen
  • Aftale om næste statusmøde – f.eks. 3 måneder efter opstarten

Halvårlige ERFA møder

Ud over den direkte dialog, så inviterer vi alle vores kunder til ERFA møder ca. hvert halve år. Det er frivilligt at deltage. ERFA møderne har primært til formål at give vores kunder mulighed for at blive inspireret ved at dele erfaringer med andre, der beskæftiger sig med de samme arbejdsområder og problemstillinger. I praksis giver vi vores kunder mulighed for at være med til at præge udviklingen af platformen direkte, så vi sikrer at vores forbedringer kommer flest mulige brugere til gode.

Erfa møde med kommuner
ERFA møderne er også vigtige for os som platformleverandør, for det er i høj grad her vi lytter og konstaterer, hvad der er de generelle udfordringer hos vores kunder. Og dermed hvad vi skal prioritere som det næste.

Primær Sidebar

Footer

Kontakt

PRIMÆR KONTAKT
Steen Olsen, Direktør og Partner
20908257 / [email protected]

VIRKSOMHED
TIMESAFE ApS
Stagehøjvej 27
DK-8600 Silkeborg
CVR: 36470054
Tlf. 70605056
[email protected]

Om TIMESAFE

TIMESAFE er en platform, der styrker samarbejdet mellem bygningsejere/administratorer og leverandører - primært i relation til bygningers tekniske anlæg og installationer. Vores kunder tæller både bygningsejere og servicevirksomheder, der bruger TIMESAFE til at få overblikket over assets, styre servicekontrakter, drifts- og vedligeholdesopgaver, brandeftersyn, optimering af energi, udbudsunderstøttelse, dokumentation og meget mere.

TIMESAFE er vinder af Gazelleprisen 2021

TIMESAFE er vinder af Gazelleprisen 2020

TIMESAFE er medlem af Proptech Denmark

Vi er en kreditværdig virksomhed baseret på Bisnodes kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Bisnodes database. Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel.

© 2023 TIMESAFE ApS · 70605056 · [email protected] · Book en demo