• Skip til indhold
  • Gå direkte til primær sidebar
  • Gå direkte til footer

TIMESAFE

et værktøj til bedre drift

  • TIMESAFE
    • Om os
    • Download TIMESAFE QR Code scanner
  • Produkter
    • Fagmoduler
    • Brand & DKV
    • Varme, ventilation & indeklima
    • HelpDesk
    • Retailpakken
  • Cases
  • Demo
  • Kunder
  • Kontakt
  • Login

Trygheds- og sikkerhedskoncept

Det er nemt at levere en IT platform, men det betyder ikke, at løsningen automatisk og af sig selv bliver en succes. Og netop sikringen af vores kunders succes med TIMESAFE, er vores fornemmeste opgave. Og vi har en plan…

Koncept for sikker succes

Når vi har et kundeforhold, så er det både en naturlig og en struktureret del af såvel opstarten som det løbende samarbejde, at afstemme hvor vi skal henad i fællesskab. Målsætninger er vidt forskellige fra kunde til kunde, men vi byder altid ind med vores erfaring og viden, udfordrer ambitionsniveauet og tager gerne over, hvor det er relevant. Vi ved typisk hvor det kan gå galt, men også hvordan vi navigerer uden om.

For at sikre succesen, har vi udarbejdet et Trygheds- og sikkerhedskoncept, som vi gennemgår med alle vores kunder. Med konceptet sikrer vi, at vi – i fællesskab – får gennemgået alle relevante forhold, at der er en plan for fremtiden og i fællesskab hjælper vi hinanden med at nå i mål.

Målet er med andre ord, at sikre at jeres værdi af TIMESAFE er så høj som muligt, med så effektiv og målrettet en indsats som muligt. Og det holder vi hinanden op på.

Vores Trygheds- og sikkerhedskoncept sikrer blandt andet at vi får afklaret punkter som

  • Hvilke tekniske anlæg skal i første omgang registreres og styres via TIMESAFE?
  • Afstemning af relevant materiale (brugere til oprettelse, lokationsoversigt m.v.)
  • Eventuel afholdelse af intro seminar for relevante personer i organisationen
  • Aftale om næste statusmøde – f.eks. 3 måneder efter opstarten

Halvårlige ERFA møder

Ud over den direkte dialog, så inviterer vi alle vores kunder til ERFA møder ca. hvert halve år. Det er frivilligt at deltage. ERFA møderne har primært til formål at give vores kunder mulighed for at blive inspireret ved at dele erfaringer med andre, der beskæftiger sig med de samme arbejdsområder og problemstillinger. I praksis giver vi vores kunder mulighed for at være med til at præge udviklingen af platformen direkte, så vi sikrer at vores forbedringer kommer flest mulige brugere til gode.

Erfa møde med kommuner
ERFA møderne er også vigtige for os som platformleverandør, for det er i høj grad her vi lytter og konstaterer, hvad der er de generelle udfordringer hos vores kunder. Og dermed hvad vi skal prioritere som det næste.

Primær Sidebar

Hør mere om TIMESAFE

Klik her for at læse mere, book en gratis demo eller få os til at kontakte dig:
Felter markeret med en * skal udfyldes.

  • Angiv en gyldig e-mailadresse!.
  • Indtast i format: +4570605056.
  • Udfyld venligst de påkrævede felter.
  • Tak fordi du skriver til os!
  • Fejl, beskeden blev ikke sendt.

Footer

Kontakt

TIMESAFE ApS
Stagehøjvej 27
DK-8600 Silkeborg
Tlf. 70605056
[email protected]
CVR: 36470054

Om TIMESAFE

TIMESAFE er et værktøj til håndtering af serviceydelser i byggeri og ejendomsdrift. Vi leverer løsninger inden for Asset Management, Facility Management og Service Management, som hjælper med at optimere driften af bygninger, tekniske anlæg og installationer. Brug TIMESAFE til styring af jeres servicekontrakter, brandeftersyn, energioptimering og dokumentation af vedligeholdelsesopgaver.

TIMESAFE er vinder af Gazelleprisen 2021

TIMESAFE er vinder af Gazelleprisen 2020

TIMESAFE er medlem af Proptech Denmark


IngenCO2

© 2025 TIMESAFE ApS · 70605056 · [email protected] · Book en demo