• Skip til indhold
  • Gå direkte til primær sidebar
  • Gå direkte til footer

TIMESAFE

Samarbejde - enkelt, effektivt og relevant

  • TIMESAFE
    • Om os
    • Download TIMESAFE QR Code scanner
  • Jobs
    • Projektleder til forankring af TIMESAFE i større organisationer
  • Kunder
  • Cases & nyheder
    • BAUHAUS vælger TIMESAFE til alle butikker i Danmark
    • Coop ruller ny brand-egenkontrol løsning ud i alle butikker
    • 100.000 i årlig driftsbesparelse på fedtudskillere efter enkelt udtræk af servicedata
    • Fra brandslukning til forebyggelse med rottebekæmpelse
    • CASE: Ét skridt foran energiledelsen i Odder Kommune
    • VENT-Basis og VENT+ energitjek kan nu håndteres via TIMESAFE
  • Demo
  • Kontakt
  • Login

Baggrund og behov

Kommunale kunder der har været med til at udvikle TIMESAFETIMESAFE er opstået ud fra et behov i markedet. I forbindelse med 5 kommuners fælles udbudssamarbejde, blev vi kontaktet med henblik på at udvikle et IT værktøj, der skulle holde styr på serviceringen af de mere end 3.000 udbudte ventilationsanlæg. I dag hjælper TIMESAFE en lang række organisationer med at holde styr på mange tusinde anlæg, der rækker ud over ventilationsanlæg.

Vi har sparet 1,5 mio. kr. om året på service af ventilationsanlæg som følge af vores udbud. Uden et overblik over vores anlæg ville det slet ikke have været muligt. I dag vedligeholder vi derfor flere anlægstyper i TIMESAFE og ud over en masse andre væsentlige fordele, så udgør alene udbudsmulighederne et kæmpe besparelsespotentiale for os.

Lars Thygesen, Faglig leder, Teknik og Energi, Silkeborg Kommune

Fra ventilation til samlende serviceportal

Afsættet var ventilationsanlæg, men idag anvendes TIMESAFE typisk som den portal, der indeholder det samlede og opdaterede overblik over tekniske anlæg hos vores kunder. Principielt kan alt registreres i TIMESAFE og omfanget hos vores kunder udvides derfor løbende, i takt med at nye behov opstår.

Nogle af de mest anvendte anlægsregistreringer i TIMESAFE i dag

  • Ventilationsanlæg
  • ABA anlæg (automatisk brandalarmering)
  • AVS (sprinkler anlæg)
  • Elevatorer
  • Gasinstallationer (gaskedler m.v.)
  • Fjernvarmeanlæg

Dokumentation for eftersyn

Mange af vores kunder er underlagt lovmæssige krav om eftersyn, inspektion eller andre former for kontrolfunktioner, hvor TIMESAFE giver overblikket og er med til at sikre, at lovkravene overholdes.

Specielt i forhold til brandeftersyn, findes en række anlæg og installationer, som skal efterses rutinemæssigt og som TIMESAFE er med til at holde styr på. Lovpligtige eftersyn findes også i andre sammenhænge, hvor legepladseftersyn er et eksempel på et ikke-teknisk område, der også er underlagt lovmæssige krav.

TIMESAFE i dag

I dag er TIMESAFE et stærkt værktøj, der på helt enkel vis skaber og vedligeholder overblikket over tekniske anlæg hos vores kunder, der typisk er større organisationer. TIMESAFE hjælper med at holde styr på serviceterminer, at dokumentere udført service og fungerer desuden som en samarbejdsplatform imellem vores kunde og deres forskellige serviceleverandører – til gavn for begge parter.

Fra at være en software leverance til en samlet gruppe af 5 kommuner, er TIMESAFE efterfølgende skilt ud i sit eget selskab og er i dag en professionelt drevet virksomhed, hvor vi hver dag arbejder hårdt og ambitiøst på at gøre alle processer relateret til teknisk service nemmere, mere værdifulde og omkostningsbesparende hos vores kunder.

Primær Sidebar

Footer

Kontakt

PRIMÆR KONTAKT
Steen Olsen, Direktør og Partner
20908257 / [email protected]

VIRKSOMHED
TIMESAFE ApS
Stagehøjvej 27
DK-8600 Silkeborg
CVR: 36470054
Tlf. 70605056
[email protected]

Om TIMESAFE

TIMESAFE er en platform, der styrker samarbejdet mellem bygningsejere/administratorer og leverandører - primært i relation til bygningers tekniske anlæg og installationer. Vores kunder tæller både bygningsejere og servicevirksomheder, der bruger TIMESAFE til at få overblikket over assets, styre servicekontrakter, drifts- og vedligeholdesopgaver, brandeftersyn, optimering af energi, udbudsunderstøttelse, dokumentation og meget mere.

TIMESAFE er vinder af Gazelleprisen 2021

TIMESAFE er vinder af Gazelleprisen 2020

TIMESAFE er medlem af Proptech Denmark

Vi er en kreditværdig virksomhed baseret på Bisnodes kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Bisnodes database. Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel.

© 2023 TIMESAFE ApS · 70605056 · [email protected] · Book en demo