• Skip til indhold
  • Gå direkte til primær sidebar
  • Gå direkte til footer

TIMESAFE

Samarbejde - enkelt, effektivt og relevant

  • TIMESAFE
    • Om os
    • Download TIMESAFE QR Code scanner
  • Jobs
    • Projektleder til forankring af TIMESAFE i større organisationer
  • Kunder
  • Cases & nyheder
    • BAUHAUS vælger TIMESAFE til alle butikker i Danmark
    • Coop ruller ny brand-egenkontrol løsning ud i alle butikker
    • 100.000 i årlig driftsbesparelse på fedtudskillere efter enkelt udtræk af servicedata
    • Fra brandslukning til forebyggelse med rottebekæmpelse
    • CASE: Ét skridt foran energiledelsen i Odder Kommune
    • VENT-Basis og VENT+ energitjek kan nu håndteres via TIMESAFE
  • Demo
  • Kontakt
  • Login

Steen Olsen / 31. marts 2017

Overblik og bedre samarbejde på tværs af afdelinger

Vesthimmerland Kommune og TIMESAFE Business Case
Økonomiske besparelser vægter ofte højt, når nye IT løsninger skal indkøbes og økonomiske gevinster var også et af parametrene, da Vesthimmerland Kommune valgte at indgå i et samarbejde med TIMESAFE. Store besparelser viste sig imidlertid ikke at være det vigtigste.

Vesthimmerland Kommune har selv lavet en Business Case på indkøbet og deres forventede værdi ved indførelsen af TIMESAFE. Det er altid interessant for os at se, hvordan vores kunder ser og oplever værdien af vores overbliks- og samarbejdsværktøj og vi er glade for at kunne dele Vesthimmerland Kommunes Business Case med jer.

Casen, som er bevidst er holdt relativt konservativ, viser fire forskellige scenarier. I værste fald ligger den tekniske tilbagebetalingstid på under tre måneder, mens best-case er på under en måned. I praksis kræver det naturligvis en indsats at komme hen til resultaterne, men casen er åbentlys god rent økonomisk.

Men hvad så med det, som værktøjet reelt skal hjælpe med?

Ifølge Energileder Torsten Løth er det naturligvis positivt, at økonomien er god, men der er andre forhold, som vægter endnu højere:

Internt i organisationen opnår vi væsentlig større overblik og muligheden for et tættere samarbejde på tværs af afdelinger, bedre arbejdsgange og bedre samarbejde med både nuværende og kommende leverandører. Det er reelt det, der for alvor flytter noget for os.

Download Business Casen her

Få yderligere information

Steen Olsen, Partner, TIMESAFE
+4520908257 / [email protected]

Torsten Løth, Energileder, Vesthimmerland Kommune
+4521603281 / [email protected]

Skrevet i: Cases Tags: Business Case, Vesthimmerland Kommune

Steen Olsen

Jeg er på evig jagt efter de næste forbedringer af vores platform og vores kunders forbedrede værdi af TIMESAFE. Og så er jeg grundlægger og partner i TIMESAFE. Du er altid velkommen til at kontakte mig.

Primær Sidebar

Footer

Kontakt

PRIMÆR KONTAKT
Steen Olsen, Direktør og Partner
20908257 / [email protected]

VIRKSOMHED
TIMESAFE ApS
Stagehøjvej 27
DK-8600 Silkeborg
CVR: 36470054
Tlf. 70605056
[email protected]

Om TIMESAFE

TIMESAFE er en platform, der styrker samarbejdet mellem bygningsejere/administratorer og leverandører - primært i relation til bygningers tekniske anlæg og installationer. Vores kunder tæller både bygningsejere og servicevirksomheder, der bruger TIMESAFE til at få overblikket over assets, styre servicekontrakter, drifts- og vedligeholdesopgaver, brandeftersyn, optimering af energi, udbudsunderstøttelse, dokumentation og meget mere.

TIMESAFE er vinder af Gazelleprisen 2021

TIMESAFE er vinder af Gazelleprisen 2020

TIMESAFE er medlem af Proptech Denmark

Vi er en kreditværdig virksomhed baseret på Bisnodes kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Bisnodes database. Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel.

© 2023 TIMESAFE ApS · 70605056 · [email protected] · Book en demo