• Skip til indhold
  • Gå direkte til primær sidebar
  • Gå direkte til footer

TIMESAFE

et værktøj til bedre drift

  • TIMESAFE
    • Om os
  • Produkter
    • HelpDesk
    • Brand & DKV
    • Tjek ind / Tjek ud
    • Fagmoduler
    • Varme, ventilation & indeklima
    • Retailpakken
  • Cases
  • Demo
  • Kunder
  • Bæredygtighed
  • Kontakt
  • Login

Steen Olsen / 31. marts 2017

Overblik og bedre samarbejde på tværs af afdelinger

Vesthimmerland Kommune og TIMESAFE Business Case
Økonomiske besparelser vægter ofte højt, når nye IT løsninger skal indkøbes og økonomiske gevinster var også et af parametrene, da Vesthimmerland Kommune valgte at indgå i et samarbejde med TIMESAFE. Store besparelser viste sig imidlertid ikke at være det vigtigste.

Vesthimmerland Kommune har selv lavet en Business Case på indkøbet og deres forventede værdi ved indførelsen af TIMESAFE. Det er altid interessant for os at se, hvordan vores kunder ser og oplever værdien af vores overbliks- og samarbejdsværktøj og vi er glade for at kunne dele Vesthimmerland Kommunes Business Case med jer.

Casen, som er bevidst er holdt relativt konservativ, viser fire forskellige scenarier. I værste fald ligger den tekniske tilbagebetalingstid på under tre måneder, mens best-case er på under en måned. I praksis kræver det naturligvis en indsats at komme hen til resultaterne, men casen er åbentlys god rent økonomisk.

Men hvad så med det, som værktøjet reelt skal hjælpe med?

Ifølge Energileder Torsten Løth er det naturligvis positivt, at økonomien er god, men der er andre forhold, som vægter endnu højere:

Internt i organisationen opnår vi væsentlig større overblik og muligheden for et tættere samarbejde på tværs af afdelinger, bedre arbejdsgange og bedre samarbejde med både nuværende og kommende leverandører. Det er reelt det, der for alvor flytter noget for os.

Download Business Casen her

Få yderligere information

Steen Olsen, Partner, TIMESAFE
+4520908257 / [email protected]

Torsten Løth, Energileder, Vesthimmerland Kommune
+4521603281 / [email protected]

Skrevet i: Cases Tags: Business Case, Vesthimmerland Kommune

Steen Olsen

Jeg er på evig jagt efter de næste forbedringer af vores platform og vores kunders forbedrede værdi af TIMESAFE. Grundlægger og partner i TIMESAFE. Du er altid velkommen til at kontakte mig.

Primær Sidebar

Hør mere om TIMESAFE

Klik her for at læse mere, book en gratis demo eller få os til at kontakte dig:
Felter markeret med en * skal udfyldes.

  • Angiv en gyldig e-mailadresse!.
  • Indtast i format: +4570605056.
  • Udfyld venligst de påkrævede felter.
  • Tak fordi du skriver til os!
  • Fejl, beskeden blev ikke sendt.

Footer

Kontakt

TIMESAFE ApS
Stagehøjvej 27
DK-8600 Silkeborg
Tlf. 70605056
[email protected]
CVR: 36470054

Om TIMESAFE

TIMESAFE er et værktøj til håndtering af serviceydelser i byggeri og ejendomsdrift. Vi leverer løsninger inden for Asset Management, Facility Management og Service Management, som hjælper med at optimere driften af bygninger, tekniske anlæg og installationer. Brug TIMESAFE til styring af jeres servicekontrakter, brandeftersyn, energioptimering og dokumentation af vedligeholdelsesopgaver.

TIMESAFE er vinder af Gazelleprisen 2021

TIMESAFE er vinder af Gazelleprisen 2020

TIMESAFE er medlem af Proptech Denmark


IngenCO2

© 2025 TIMESAFE ApS · 70605056 · [email protected] · Book en demo