• Skip til indhold
  • Gå direkte til primær sidebar
  • Gå direkte til footer

TIMESAFE

Samarbejde - enkelt, effektivt og relevant

  • TIMESAFE
    • Om os
    • Download TIMESAFE QR Code scanner
  • Jobs
    • Projektleder til forankring af TIMESAFE i større organisationer
  • Kunder
  • Cases & nyheder
    • BAUHAUS vælger TIMESAFE til alle butikker i Danmark
    • Coop ruller ny brand-egenkontrol løsning ud i alle butikker
    • 100.000 i årlig driftsbesparelse på fedtudskillere efter enkelt udtræk af servicedata
    • Fra brandslukning til forebyggelse med rottebekæmpelse
    • CASE: Ét skridt foran energiledelsen i Odder Kommune
    • VENT-Basis og VENT+ energitjek kan nu håndteres via TIMESAFE
  • Demo
  • Kontakt
  • Login

Bekræft venligst din tilmelding

Vi har sendt dig en mail, som indeholder et link du skal klikke på. Det gør vi for at sikre os, at din emailadresse er indtastet korrekt.

Tjek din indbakke – mailen ligger der nok allerede og ellers kommer den om lidt.

Har du ikke modtaget den indenfor 5 minutter, så kig i din SPAM mappe / uønsket post mappe / junk mappe og hvis ikke den er der, så send en mail til [email protected] – så sætter vi dig på listen manuelt.

Tak for din interesse.

Primær Sidebar

Footer

Kontakt

PRIMÆR KONTAKT
Steen Olsen, Direktør og Partner
20908257 / [email protected]

VIRKSOMHED
TIMESAFE ApS
Stagehøjvej 27
DK-8600 Silkeborg
CVR: 36470054
Tlf. 70605056
[email protected]

Om TIMESAFE

TIMESAFE er en platform, der styrker samarbejdet mellem bygningsejere/administratorer og leverandører - primært i relation til bygningers tekniske anlæg og installationer. Vores kunder tæller både bygningsejere og servicevirksomheder, der bruger TIMESAFE til at få overblikket over assets, styre servicekontrakter, drifts- og vedligeholdesopgaver, brandeftersyn, optimering af energi, udbudsunderstøttelse, dokumentation og meget mere.

TIMESAFE er vinder af Gazelleprisen 2021

TIMESAFE er vinder af Gazelleprisen 2020

TIMESAFE er medlem af Proptech Denmark

Vi er en kreditværdig virksomhed baseret på Bisnodes kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Bisnodes database. Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel.

© 2023 TIMESAFE ApS · 70605056 · [email protected] · Book en demo