• Skip til indhold
  • Gå direkte til primær sidebar
  • Gå direkte til footer

TIMESAFE

et værktøj til bedre drift

  • TIMESAFE
    • Om os
    • Download TIMESAFE QR Code scanner
  • Produkter
    • Fagmoduler
    • Brand & DKV
    • Varme, ventilation & indeklima
    • HelpDesk
    • Retailpakken
  • Cases
  • Demo
  • Kunder
  • Kontakt
  • Login

Alle tekniske anlæg – samlet ét sted!

TIMESAFE styrker og forenkler samarbejdet mellem bygningsejere og leverandører. Få jeres egen TIMESAFE konto og konstater forskellen!

TIMESAFE i korte træk

  • Bruges til alle fag indenfor tekniske anlæg og installationer
  • Saml og udfør dokumentation af jeres anlæg i den detaljeringsgrad I ønsker
  • Effektivt til samarbejde mellem bygningsejere, servicevirksomheder og rådgivere
  • Få overblikket over jeres servicekontrakter og udførslen af dem
  • Optimer anlæg baseret på data og input fra fagpersoner
  • Markante effektiviseringer af arbejdsgange og processer
  • Grøn omstilling gennem konkret viden og handling

Vores kunder

TIMESAFE bruges af både bygningsejere og servicevirksomheder.

Bygningsejere

For bygningsejere er TIMESAFE det centrale værktøj til at skabe overblik over og arbejde med anlægsdata, servicekontrakter, drift & vedligehold, udbud, dokumentation, leverandørsamarbejder og meget mere.

Eksempler på bygningsejerkunder:

  • Kommuner & offentlige virksomheder (f.eks. Bygningsstyrelsen)
  • Pengeinstitutter
  • Detailkæder
  • m.fl.

Servicevirksomheder

For servicevirksomheder er TIMESAFE også et centralt værktøj til dokumentation af anlæg, styring og udførsel af serviceterminer, drift & vedligehold m.v. Mange servicevirksomheder bruger desuden TIMESAFE som kundeportal.

Eksempler på servicevirksomheder’s fagområder

  • Ventilation
  • Køl
  • Brand
  • Sikring
  • m.fl.

TIMESAFE’s rolle i markedet

Vi er bindeleddet og mødestedet for data og konkrete handlinger!

I modsætning til andre udmærkede it-værktøjer og systemer, så er TIMESAFE det værktøj, der samler aktiviteter på tværs af virsomheder, systemer m.v. Vi bliver ofte holdt op imod FM systemerne, men TIMESAFE er ikke en konkurrent til FM systemerne, men dermed en platform, der kan gøre FM systemerne bedre ved løbende at forsyne dem med validerede data.

For os er det vigtigt, at data bliver bragt i spil til optimering af driften, grøn omstilling m.v. Vi integrerer gerne med andre it systemer, herunder nichesystemer, der hvor det giver mening.

Nysgerrig på at vide mere?

TIMESAFE er et utrolig enkelt, men effektivt værktøj, der anvendes af nogle af landets største bygningsejere og servicevirksomheder.

Udfyld formularen og få en uforpligtende gennemgang af TIMESAFE og vurder selv, om vores platform er relevant for jeres virksomhed.

Primær Sidebar

Hør mere om TIMESAFE

Klik her for at læse mere, book en gratis demo eller få os til at kontakte dig:
Felter markeret med en * skal udfyldes.

  • Angiv en gyldig e-mailadresse!.
  • Indtast i format: +4570605056.
  • Udfyld venligst de påkrævede felter.
  • Tak fordi du skriver til os!
  • Fejl, beskeden blev ikke sendt.

Footer

Kontakt

TIMESAFE ApS
Stagehøjvej 27
DK-8600 Silkeborg
Tlf. 70605056
[email protected]
CVR: 36470054

Om TIMESAFE

TIMESAFE er et værktøj til håndtering af serviceydelser i byggeri og ejendomsdrift. Vi leverer løsninger inden for Asset Management, Facility Management og Service Management, som hjælper med at optimere driften af bygninger, tekniske anlæg og installationer. Brug TIMESAFE til styring af jeres servicekontrakter, brandeftersyn, energioptimering og dokumentation af vedligeholdelsesopgaver.

TIMESAFE er vinder af Gazelleprisen 2021

TIMESAFE er vinder af Gazelleprisen 2020

TIMESAFE er medlem af Proptech Denmark


IngenCO2

© 2025 TIMESAFE ApS · 70605056 · [email protected] · Book en demo