• Skip til indhold
  • Gå direkte til primær sidebar
  • Gå direkte til footer

TIMESAFE

et værktøj til bedre drift

  • TIMESAFE
    • Om os
  • Produkter
    • HelpDesk
    • Brand & DKV
    • Tjek ind / Tjek ud
    • Fagmoduler
    • Varme, ventilation & indeklima
    • Retailpakken
  • Cases
  • Demo
  • Kunder
  • Bæredygtighed
  • Kontakt
  • Login

HelpDesk

Nem indberetning, effektiv opgavestyring og bedre service – også for brugere uden login!

Med HelpDesk får I en enkel og brugervenlig løsning, der gør det nemt for alle i jeres bygninger at indmelde opgaver og nemt for jer, der skal løse dem. Alle indberetninger samles i opgavemodulet, så I altid har ét samlet overblik. Undgå besværlige processer, forbedr jeres service overfor brugerne og gør hverdagen nemmere for alle.

HelpDesk i korte træk

HelpDesk er en enkel og brugervenlig løsning, der effektiviserer og forenkler opgavestyringen, samtidig med at servicekvaliteten over brugerne i jeres organisation forbedres. Med HelpDesk er det nemlig let for alle i jeres bygninger at indberette opgaver og lige så nemt for jer, der skal løse dem.

HelpDesk samler alle indberetninger i det centrale opgavemodul i TIMESAFE, hvor I også kan styre alle jeres andre opgaver. Fra opgavemodulet kan I prioritere, planlægge og udføre alle opgaver nemt og effektivt uanset om det er jer selv eller jeres leverandører, der skal løse dem.

Nem indberetning

Alle kan indrapportere opgaver når som helst, på få sekunder – også uden at være oprettet som brugere!

Samlet overblik over opgaver

Alle indberettede opgaver samles i opgavemodulet i TIMESAFE, hvorfra du også kan håndtere alle dine andre opgaver

Effektiv opgaveopfølgning

I opgavemodulet kan du nemt tildele opgaver til andre, styre deadlines, arbejdsgang m.v. Send opgaver til kollegaer eller til dine leverandører.

Tilpasning efter behov

Indberetninger og opgavestyring kan tilpasses dine ønsker til data, arbejdsflows m.v. så du har alt relevant samlet ét sted.

Enkel og hurtig implementering

Vi kan sætte HelpDesk løsningen op til dig med det samme, så du kan få styr på opgaverne uden at det bliver et stort it-projekt.

Vil du vide mere?

Kontakt os for at høre mere om hvordan HelpDesk fungerer og kan hjælpe jeres organisation med at skabe en nemmere hverdag og en mere effektiv og struktureret arbejdsgang.

Vores primære kontaktperson er Steen Olsen, der er klar til at hjælpe og besvare dine spørgsmål.
Kontakt Steen på [email protected] eller 20908257.

Primær Sidebar

Kontakt os og hør mere

Vi tager gerne en seriøs og uforpligtende snak med dig – uden salgsgas – så du kan vurdere om TIMESAFE er det rette valg for jer.

Email: [email protected]
Mobil: 20908257

Du har også mulighed for at booke en demo eller at få os til at kontakte dig:

  • Angiv en gyldig e-mailadresse!.
  • Indtast i format: +4570605056.
  • Udfyld venligst de påkrævede felter.
  • Tak fordi du skriver til os!
  • Fejl, beskeden blev ikke sendt.

Footer

Kontakt

TIMESAFE ApS
Stagehøjvej 27
DK-8600 Silkeborg
Tlf. 70605056
[email protected]
CVR: 36470054

Om TIMESAFE

TIMESAFE er et værktøj til håndtering af serviceydelser i byggeri og ejendomsdrift. Vi leverer løsninger inden for Asset Management, Facility Management og Service Management, som hjælper med at optimere driften af bygninger, tekniske anlæg og installationer. Brug TIMESAFE til styring af jeres servicekontrakter, brandeftersyn, energioptimering og dokumentation af vedligeholdelsesopgaver.

TIMESAFE er vinder af Gazelleprisen 2021

TIMESAFE er vinder af Gazelleprisen 2020

TIMESAFE er medlem af Proptech Denmark


IngenCO2

© 2025 TIMESAFE ApS · 70605056 · [email protected] · Book en demo