• Skip til indhold
  • Gå direkte til primær sidebar
  • Gå direkte til footer

TIMESAFE

Samarbejde - enkelt, effektivt og relevant

  • TIMESAFE
    • Om os
    • Download TIMESAFE QR Code scanner
  • Jobs
    • Projektleder til forankring af TIMESAFE i større organisationer
  • Kunder
  • Cases & nyheder
    • BAUHAUS vælger TIMESAFE til alle butikker i Danmark
    • Coop ruller ny brand-egenkontrol løsning ud i alle butikker
    • 100.000 i årlig driftsbesparelse på fedtudskillere efter enkelt udtræk af servicedata
    • Fra brandslukning til forebyggelse med rottebekæmpelse
    • CASE: Ét skridt foran energiledelsen i Odder Kommune
    • VENT-Basis og VENT+ energitjek kan nu håndteres via TIMESAFE
  • Demo
  • Kontakt
  • Login

Steen Olsen / 3. august 2016

100% digitalisering og bredt perspektiv i Næstved Kommune

Næstved Kommune får overblik og 100% digitalisering med TIMESAFE

Før sommerferien indgik Næstved Kommune og TIMESAFE en samarbejdsaftale og kursen mod “best-practise” indenfor 100% digitalisering af teknisk service er lagt fra starten af. Ambitionerne for samarbejdet og forventningerne til resultater som følge af TIMESAFE er store.

Med godt 80.000 borgere, er Næstved Kommune Danmarks 15. største kommune og i afdelingen for Kommunale Ejendomme, sidder Ian Gerlach, der har ansvaret for kommunens tekniske anlæg. Ian er en travl mand, for i en stor kommune er der også tilsvarende mange tekniske anlæg at holde styr på. For en rolle som Ian’s, betyder TIMESAFE at der kommer ét samlet overblik, der løbende bliver vedligeholdt af ham selv og de leverandører, som fremover kommer til at indberette deres løbende servicering digitalt via TIMESAFE.

“Digitalisering er med god grund oppe i tiden og med TIMESAFE får vi en reel digitalisering, der rækker videre end at få tilsendt servicerapporter i PDF eller Excel form”, siger Ian Gerlach, der, ud over at se frem til øget overblik over såvel de tekniske anlæg som den løbende servicering af dem, også ser frem til et mere transparent samarbejde med nuværende og kommende serviceleverandører.

Bredt perspektiv

Også Steen Nedergaard Jensen, der er Risikostyrings- og arbejdsmiljø- og HR-chef i Næstved Kommune ser frem til samarbejdet, som han ser store perspektiver i på sigt. Blandt andet ser Steen Jensen enkeltheden i TIMESAFE som en væsentlig fordel, fordi platformen dermed kan tænkes ind i en bredere anvendelse i organisationen – alle kan være med, og det giver en masse ekstra anvendelsesmuligheder. Her ud over tillægger han det stor værdi, at der skabes og vedligeholdes ét samlet overblik, optimeres processer fra a-z og han tror på, at Næstved Kommune vil opnå væsentlige besparelser.

Med TIMESAFE får vi samlet alle oplysninger om vores tekniske anlæg m.m. i ét system og vi får dokumenteret den service, der udføres særdeles effektivt – alle arbejdsgange er 100% digitaliserede, og det bliver vores serviceleverandører, der ajourfører data direkte i systemet. I første omgang fokuserer vi på elevatorer, ABA- og ventilationsanlæg, men på sigt vil det blive en bredere anvendelse. Vi har store forventninger til besparelser, forenklede arbejdsprocesser og de andre fordele, der følger med TIMESAFE.

Steen Jensen, Næstved kommune, Risikostyrings- og arbejdsmiljø- og HR-chef

I Næstved Kommune er det målet, at mange flere anlægstyper vedligeholdes via TIMESAFE – anlægstyper, der ikke nødvendigvis kun omfatter tekniske anlæg, men også legepladseftersyn, brandsikring m.v.

Vi ser frem til samarbejdet med Næstved Kommune og glæder os til at kunne dokumentere både direkte og indirekte besparelser, forbedre arbejdsprocesserne forbundet med service af tekniske anlæg og det der følger efter.

Kontakt gerne Steen Olsen for uddybning og svar på eventuelle spørgsmål.

Skrevet i: Digitalisering Tags: Digitalisering, Næstved Kommune

Steen Olsen

Jeg er på evig jagt efter de næste forbedringer af vores platform og vores kunders forbedrede værdi af TIMESAFE. Og så er jeg grundlægger og partner i TIMESAFE. Du er altid velkommen til at kontakte mig.

Primær Sidebar

Footer

Kontakt

PRIMÆR KONTAKT
Steen Olsen, Direktør og Partner
20908257 / [email protected]

VIRKSOMHED
TIMESAFE ApS
Stagehøjvej 27
DK-8600 Silkeborg
CVR: 36470054
Tlf. 70605056
[email protected]

Om TIMESAFE

TIMESAFE er en platform, der styrker samarbejdet mellem bygningsejere/administratorer og leverandører - primært i relation til bygningers tekniske anlæg og installationer. Vores kunder tæller både bygningsejere og servicevirksomheder, der bruger TIMESAFE til at få overblikket over assets, styre servicekontrakter, drifts- og vedligeholdesopgaver, brandeftersyn, optimering af energi, udbudsunderstøttelse, dokumentation og meget mere.

TIMESAFE er vinder af Gazelleprisen 2021

TIMESAFE er vinder af Gazelleprisen 2020

TIMESAFE er medlem af Proptech Denmark

Vi er en kreditværdig virksomhed baseret på Bisnodes kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Bisnodes database. Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel.

© 2023 TIMESAFE ApS · 70605056 · [email protected] · Book en demo