Med HelpDesk f\u00e5r I en enkel og brugervenlig l\u00f8sning, der g\u00f8r det nemt for alle i jeres bygninger at indmelde opgaver og nemt for jer, der skal l\u00f8se dem. Alle indberetninger samles i opgavemodulet, s\u00e5 I altid har \u00e9t samlet overblik. Undg\u00e5 besv\u00e6rlige processer, forbedr jeres service overfor brugerne og g\u00f8r hverdagen nemmere for alle.<\/strong><\/p>\n\n\n\nHelpDesk i korte tr\u00e6k<\/h2>\n\n\n\n
HelpDesk er en enkel og brugervenlig l\u00f8sning, der effektiviserer og forenkler opgavestyringen, samtidig med at servicekvaliteten over brugerne i jeres organisation forbedres. Med HelpDesk er det nemlig let for alle i jeres bygninger at indberette opgaver og lige s\u00e5 nemt for jer, der skal l\u00f8se dem.<\/p>\n\n\n\n
HelpDesk samler alle indberetninger i det centrale opgavemodul i TIMESAFE, hvor I ogs\u00e5 kan styre alle jeres andre opgaver. Fra opgavemodulet kan I prioritere, planl\u00e6gge og udf\u00f8re alle opgaver nemt og effektivt uanset om det er jer selv eller jeres leverand\u00f8rer, der skal l\u00f8se dem.<\/p>\n\n\n\n
Nem indberetning<\/h4>\n\n\n\n
Alle kan indrapportere opgaver n\u00e5r som helst, p\u00e5 f\u00e5 sekunder – ogs\u00e5 uden at v\u00e6re oprettet som brugere!<\/p>\n\n\n\n
Samlet overblik over opgaver<\/h4>\n\n\n\n
Alle indberettede opgaver samles i opgavemodulet i TIMESAFE, hvorfra du ogs\u00e5 kan h\u00e5ndtere alle dine andre opgaver<\/p>\n\n\n\n
Effektiv opgaveopf\u00f8lgning<\/h4>\n\n\n\n
I opgavemodulet kan du nemt tildele opgaver til andre, styre deadlines, arbejdsgang m.v. Send opgaver til kollegaer eller til dine leverand\u00f8rer.<\/p>\n\n\n\n
Tilpasning efter behov<\/h4>\n\n\n\n
Indberetninger og opgavestyring kan tilpasses dine \u00f8nsker til data, arbejdsflows m.v. s\u00e5 du har alt relevant samlet \u00e9t sted.<\/p>\n\n\n\n
Enkel og hurtig implementering<\/h4>\n\n\n\n
Vi kan s\u00e6tte HelpDesk l\u00f8sningen op til dig med det samme, s\u00e5 du kan f\u00e5 styr p\u00e5 opgaverne uden at det bliver et stort it-projekt.<\/p>\n\n\n\n
Vil du vide mere?<\/h2>\n\n\n\n
Kontakt os for at h\u00f8re mere om hvordan HelpDesk fungerer og kan hj\u00e6lpe jeres organisation med at skabe en nemmere hverdag og en mere effektiv og struktureret arbejdsgang.<\/p>\n\n\n\n
Vores prim\u00e6re kontaktperson er Steen Olsen, der er klar til at hj\u00e6lpe og besvare dine sp\u00f8rgsm\u00e5l.
Kontakt ham p\u00e5 steen@timesafe.dk eller 20908257.<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"
Nem indberetning, effektiv opgavestyring og bedre service Med HelpDesk f\u00e5r I en enkel og brugervenlig l\u00f8sning, der g\u00f8r det nemt for alle i jeres bygninger at indmelde opgaver og nemt for jer, der skal l\u00f8se dem. Alle indberetninger samles i opgavemodulet, s\u00e5 I altid har \u00e9t samlet overblik. Undg\u00e5 besv\u00e6rlige processer, forbedr jeres service overfor […]<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":3581,"parent":0,"menu_order":0,"comment_status":"closed","ping_status":"closed","template":"","meta":{"content-type":"","_genesis_hide_title":false,"_genesis_hide_breadcrumbs":false,"_genesis_hide_singular_image":false,"_genesis_hide_footer_widgets":false,"_genesis_custom_body_class":"","_genesis_custom_post_class":"","_genesis_layout":"","footnotes":""},"yoast_head":"\n
HelpDesk - nem opgavestyring og bedre service<\/title>\n\n\n\n\n\n\n\n\n\n\n\n\n\t\n\t\n\t\n\n\n\t\n